O nas

Rekrutacja
Dołącz do nas!

Od praktykantów do kuratorów, od pracowników informacji po administrację, czy to zajmując się kolekcją, czy wystawami lub obsługą publiczności - każdy członek zespołu Zachęty pomaga zapewnić zwiedzającym niezapomnianą wizytę w galerii. Jeśli chcesz do nas dołączyć, zapoznaj się z ofertą poniżej.

Zgoda na przetwarzanie danych w ramach procesu rekrutacyjnego (pdf)

 

Nabór na stanowisko specjalisty ds. personalnych

Zachęta – Narodowa Galeria Sztuki ogłasza nabór na stanowisko specjalisty ds. personalnych

Zakres obowiązków:

  • Prowadzenie rekrutacji;
  • Prowadzenie akt osobowych;
  • Przygotowywanie dokumentów kadrowych i ich rejestracja;
  • Sporządzanie umów cywilnoprawnych;
  • Ewidencjonowanie czasu pracy, urlopów, zwolnień i innych absencji;
  • Kontrola czasu pracy oraz rozliczanie czasu pracy pracowników;
  • Przygotowanie wniosków emerytalnych, wniosków o staże do Urzędu Pracy, wolontariat;
  • Ustalanie wysokości dodatków do uprawnień pracowniczych;
  • Wystawianie zaświadczeń dla pracowników;
  • Sporządzanie list płac i raportów kadrowo-płacowych;
  • Przygotowanie deklaracji US, ZUS, PFRON oraz sprawozdań do GUS;
  • Wsparcie kierowników w zakresie HR ;
  • Udział we wdrażaniu nowych rozwiązań HR;
  • Raportowanie i bieżąca komunikacja z dyrekcją i kierownikami.

Wymagania:   

  • znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, socjalnych, emerytalno-rentowych;
  • wykształcenie wyższe, mile widziane o specjalności zarządzanie zasobami ludzkimi;
  • minimum dwuletnie doświadczenie zawodowe na samodzielnym stanowisku specjalisty ds. personalnych lub innym związanym z obsługa kadrową;
  • mile widziane doświadczenie z pracy w jednostce budżetowej, w szczególności w  instytucjach kultury;
  • umiejętność obsługi programów Płatnik, pakietu MC Office, mile widziana znajomość programu Finka-Płace;
  • bardzo dobra znajomość aktualnych przepisów z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, świadczeń socjalnych;
  • dokładność i  terminowość w realizacji zadań, umiejętność pracy pod presją czasu;
  • odpowiedzialność, sumienność i rzetelność, bardzo dobra organizacja pracy, otwartość na zmiany, rekomendowanie rozwiązań.

Oferujemy:

  • zatrudnienie na samodzielnym stanowisku w oparciu o umowę o pracę;
  • wynagrodzenie zasadnicze ok. 3600,- zł brutto;
  • pracę w przyjaznym zespole;
  • możliwość stałego podnoszenia kwalifikacji;
  • opiekę medyczną.

Zainteresowanych prosimy o przesłanie CV na adres e-mail: w terminie do 24.06. 2019 roku

Zapoznaj się z informacją RODO – link

Zamieść w CV klauzulę:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Zachętę – Narodową Galerie Sztuki w celu i zakresie niezbędnym w procesie rekrutacyjnym na aplikowane przeze mnie stanowisko”

i/lub

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Zachętę – Narodową Galerię Sztuki na potrzeby przyszłych rekrutacji”

Praktyki i staże w Zachęcie

Aktualnie poszukujemy studentów historii sztuki, kulturoznawstwa i kierunków pokrewnych do współpracy z kuratorami przy organizacji wystaw oraz do współpracy z działem dokumentacji.  Prosimy o przesyłanie CV oraz wypełnionego kwestionariusza na adres  do 10 marca 2019 roku. Wybrane osoby zaprosimy na rozmowy indywidualne. Praktyki trwają od 3 do 6 miesięcy i są bezpłatne.

Oferujemy:

  • możliwość odbycia praktyk indywidualnie lub w ramach umów z uczelniami (wówczas staramy się dostosować program praktyk do wymagań uczelni bądź kierunku studiów).
  • program praktyk dostosowywanych do oczekiwań praktykanta z uwzględnieniem specyfiki pracy galerii.

Wydajemy zaświadczenia / potwierdzenia odbycia praktyk.

  • Kto może odbyć praktyki w Zachęcie?

    • studenci i absolwenci historii sztuki, kulturoznawstwa i kierunków pokrewnych;
    • studenci i absolwenci uczelni artystycznych;
    • uczniowie artystycznych szkół ponad-gimnazjalnych.

  • Wymagania

    • znajomość języka angielskiego i/lub innego języka obcego;
    • biegła obsługa komputera;
    • dyspozycyjność;
    • komunikatywność, kreatywność i zaangażowanie;
    • dobry kontakt z dziećmi (dla osób zainteresowanych organizacją warsztatów).

  • Program praktyk

    • organizacja i prowadzenie warsztatów dla dzieci i młodzieży;
    • Organizacja wydarzeń edukacyjnych;
    • dokumentacja wydarzeń artystycznych na świecie: pomoc w archiwizacji bogatego zbioru dokumentów życia artystycznego na świecie po 1945 roku;
    • organizacja wystaw: współpraca z kuratorami, asystentami kuratorów i artystami przy tworzeniu ekspozycji czasowych;
    • opieka nad bieżącymi projektami wystawienniczymi i edukacyjnymi;
    • obsługa administracyjna i pomoc w pracach biurowych;
    • współpraca przy redakcji tekstów i tłumaczeniach;
    • współpraca przy działaniach związanych z promocją (przygotowywanie i dystrybucja materiałów).

Zainteresowanych prosimy o kontakt z Działem Edukacji.
Opiekun programu praktyk: Karolina Iwańczyk   

kwestionariusz praktyk (docx)