1. Chimei Hamada, Nobuya Abe, Masao Tsuruoka, Shōmei Tōmatsu na wystawie „Między kolektywizmem a indywidualizmem — awangarda japońska w latach 50. i 60. XX wieku”, Zachęta – Narodowa Galeria Sztuki (25.11.2021 – 13.03.2022), fot. Maciej Landsberg/Archiwum Zac

    Pobierz
    Licencja

    Treść udostępniana jest na licencji Creative Commons CC BY-SA
    CC BY-SA

  2. Chimei Hamada, Nobuya Abe, Masao Tsuruoka, Shōmei Tōmatsu na wystawie „Między kolektywizmem a indywidualizmem — awangarda japońska w latach 50. i 60. XX wieku”, Zachęta – Narodowa Galeria Sztuki (25.11.2021 – 13.03.2022), fot. Maciej Landsberg/Archiwum Zac

    Pobierz
    Licencja

    Treść udostępniana jest na licencji Creative Commons CC BY-SA
    CC BY-SA

  3. Chimei Hamada, Nobuya Abe, Masao Tsuruoka, Shōmei Tōmatsu na wystawie „Między kolektywizmem a indywidualizmem — awangarda japońska w latach 50. i 60. XX wieku”, Zachęta – Narodowa Galeria Sztuki (25.11.2021 – 13.03.2022), fot. Maciej Landsberg/Archiwum Zac

    Pobierz
    Licencja

    Treść udostępniana jest na licencji Creative Commons CC BY-SA
    CC BY-SA

  4. Chimei Hamada, Nobuya Abe, Masao Tsuruoka, Shōmei Tōmatsu na wystawie „Między kolektywizmem a indywidualizmem — awangarda japońska w latach 50. i 60. XX wieku”, Zachęta – Narodowa Galeria Sztuki (25.11.2021 – 13.03.2022), fot. Maciej Landsberg/Archiwum Zac

    Pobierz
    Licencja

    Treść udostępniana jest na licencji Creative Commons CC BY-SA
    CC BY-SA

  5. Dokumentacja grupy Gutai na wystawie „Między kolektywizmem a indywidualizmem — awangarda japońska w latach 50. i 60. XX wieku”, Zacheta – Narodowa Galeria Sztuki (25.11.2021 – 13.03.2022), fot. Maciej Landsberg/Archiwum Zachęty, CC BY-SA. 40 Międzynarodowe

    Pobierz
    Licencja

    Treść udostępniana jest na licencji Creative Commons CC BY-SA
    CC BY-SA

  6. „Między kolektywizmem a indywidualizmem — awangarda japońska w latach 50. i 60. XX wieku”, widok wystawy, Zachęta – Narodowa Galeria Sztuki (25.11.2021 – 13.03.2022), fot. Maciej Landsberg/Archiwum Zachęty, CC BY-SA. 40 Międzynarodowe

    Pobierz
    Licencja

    Treść udostępniana jest na licencji Creative Commons CC BY-SA
    CC BY-SA

  7. „Między kolektywizmem a indywidualizmem — awangarda japońska w latach 50. i 60. XX wieku”, widok wystawy, Zachęta – Narodowa Galeria Sztuki (25.11.2021 – 13.03.2022), fot. Maciej Landsberg/Archiwum Zachęty, CC BY-SA. 40 Międzynarodowe

    Pobierz
    Licencja

    Treść udostępniana jest na licencji Creative Commons CC BY-SA
    CC BY-SA

  8. Akasegawa Genpei, widok ekspozycji na wystawie „Między kolektywizmem a indywidualizmem - awangarda japońska w latach 50. i 60. XX wieku”, Zachęta – Narodowa Galeria Sztuki (25.11.2021 – 13.03.2022), fot. Maciej Landsberg/Archiwum Zachęty, CC BY-SA. 40 Międ

    Pobierz
    Licencja

    Treść udostępniana jest na licencji Creative Commons CC BY-SA
    CC BY-SA

  9. „Między kolektywizmem a indywidualizmem - awangarda japońska w latach 50. i 60. XX wieku”, widok wystawy, Zachęta – Narodowa Galeria Sztuki (25.11.2021 – 13.03.2022), fot. Maciej Landsberg/Archiwum Zachęty, CC BY-SA. 40 Międzynarodowe

    Pobierz
    Licencja

    Treść udostępniana jest na licencji Creative Commons CC BY-SA
    CC BY-SA

  10. Jikken Kōbō na wystawie „Między kolektywizmem a indywidualizmem - awangarda japońska w latach 50. i 60. XX wieku”, Zachęta – Narodowa Galeria Sztuki (25.11.2021 – 13.03.2022), fot. Maciej Landsberg/Archiwum Zachęty, CC BY-SA. 40 Międzynarodowe

    Pobierz
    Licencja

    Treść udostępniana jest na licencji Creative Commons CC BY-SA
    CC BY-SA

  11. Jikken Kōbō na wystawie „Między kolektywizmem a indywidualizmem - awangarda japońska w latach 50. i 60. XX wieku”, Zachęta – Narodowa Galeria Sztuki (25.11.2021 – 13.03.2022), fot. Maciej Landsberg/Archiwum Zachęty, CC BY-SA. 40 Międzynarodowe

    Pobierz
    Licencja

    Treść udostępniana jest na licencji Creative Commons CC BY-SA
    CC BY-SA

  12. „Między kolektywizmem a indywidualizmem — awangarda japońska w latach 50. i 60. XX wieku”, widok wystawy, Zachęta – Narodowa Galeria Sztuki (25.11.2021 – 13.03.2022), fot. Maciej Landsberg/Archiwum Zachęty, CC BY-SA. 40 Międzynarodowe

    Pobierz
    Licencja

    Treść udostępniana jest na licencji Creative Commons CC BY-SA
    CC BY-SA

  13. „Między kolektywizmem a indywidualizmem — awangarda japońska w latach 50. i 60. XX wieku”, widok wystawy, Zachęta – Narodowa Galeria Sztuki (25.11.2021 – 13.03.2022), fot. Maciej Landsberg/Archiwum Zachęty, CC BY-SA. 40 Międzynarodowe

    Pobierz
    Licencja

    Treść udostępniana jest na licencji Creative Commons CC BY-SA
    CC BY-SA

  14. Grupy Bikyōtō i GUN na wystawie „Między kolektywizmem a indywidualizmem — awangarda japońska w latach 50. i 60. XX wieku”, Zachęta – Narodowa Galeria Sztuki (25.11.2021 – 13.03.2022), fot. Maciej Landsberg/Archiwum Zachęty, CC BY-SA. 40 Międzynarodowe

    Pobierz
    Licencja

    Treść udostępniana jest na licencji Creative Commons CC BY-SA
    CC BY-SA

  15. Grupy Bikyōtō i GUN na wystawie „Między kolektywizmem a indywidualizmem — awangarda japońska w latach 50. i 60. XX wieku”, Zachęta – Narodowa Galeria Sztuki (25.11.2021 – 13.03.2022), fot. Maciej Landsberg/Archiwum Zachęty, CC BY-SA. 40 Międzynarodowe

    Pobierz
    Licencja

    Treść udostępniana jest na licencji Creative Commons CC BY-SA
    CC BY-SA

  16. Grupa GUN na wystawie „Między kolektywizmem a indywidualizmem — awangarda japońska w latach 50. i 60. XX wieku”, Zachęta – Narodowa Galeria Sztuki (25.11.2021 – 13.03.2022), fot. Maciej Landsberg/Archiwum Zachęty, CC BY-SA. 40 Międzynarodowe

    Pobierz
    Licencja

    Treść udostępniana jest na licencji Creative Commons CC BY-SA
    CC BY-SA

  17. Mitsutoshi Hanaga i grupa Zero Jigen na wystawie „Między kolektywizmem a indywidualizmem — awangarda japońska w latach 50. i 60. XX wieku”, Zachęta – Narodowa Galeria Sztuki (25.11.2021 – 13.03.2022), fot. Maciej Landsberg/Archiwum Zachęty, CC BY-SA. 40 M

    Pobierz
    Licencja

    Treść udostępniana jest na licencji Creative Commons CC BY-SA
    CC BY-SA

  18. Mitsutoshi Hanaga i grupa Zero Jigen na wystawie „Między kolektywizmem a indywidualizmem — awangarda japońska w latach 50. i 60. XX wieku”, Zachęta – Narodowa Galeria Sztuki (25.11.2021 – 13.03.2022), fot. Maciej Landsberg/Archiwum Zachęty, CC BY-SA. 40 M

    Pobierz
    Licencja

    Treść udostępniana jest na licencji Creative Commons CC BY-SA
    CC BY-SA

  19. Grupa The Play na wystawie „Między kolektywizmem a indywidualizmem — awangarda japońska w latach 50. i 60. XX wieku”, Zachęta – Narodowa Galeria Sztuki (25.11.2021 – 13.03.2022), fot. Maciej Landsberg/Archiwum Zachęty, CC BY-SA. 40 Międzynarodowe

    Pobierz
    Licencja

    Treść udostępniana jest na licencji Creative Commons CC BY-SA
    CC BY-SA

  20. Grupa The Play na wystawie „Między kolektywizmem a indywidualizmem — awangarda japońska w latach 50. i 60. XX wieku”, Zachęta – Narodowa Galeria Sztuki (25.11.2021 – 13.03.2022), fot. Maciej Landsberg/Archiwum Zachęty, CC BY-SA. 40 Międzynarodowe

    Pobierz
    Licencja

    Treść udostępniana jest na licencji Creative Commons CC BY-SA
    CC BY-SA

  21. „Między kolektywizmem a indywidualizmem — awangarda japońska w latach 50. i 60. XX wieku”, widok wystawy, Zachęta — Narodowa Galeria Sztuki (25.11.2021 — 13.03.2022), fot. Maciej Landsberg/Archiwum Zachęty, CC BY-SA. 40 Międzynarodowe

    Pobierz
    Licencja

    Treść udostępniana jest na licencji Creative Commons CC BY-SA
    CC BY-SA

  22. Tatsuo Ikeda, Kikuji Yamashita, Chimei Hamada na wystawie „Między kolektywizmem a indywidualizmem - awangarda japońska w latach 50. i 60. XX wieku”, Zachęta - Narodowa Galeria Sztuki (25.11.2021-13.03.2022), fot. Maciej Landsberg/Archiwum Zachęty, CC BY-S

    Pobierz
    Licencja

    Treść udostępniana jest na licencji Creative Commons CC BY-SA
    CC BY-SA

  23. Shigeo Ishii, On Kawara, Tatsuo Ikeda na wystawie „Między kolektywizmem a indywidualizmem — awangarda japońska w latach 50. i 60. XX wieku”, Zachęta – Narodowa Galeria Sztuki (25.11.2021 – 13.03.2022), fot. Maciej Landsberg/Archiwum Zachęty, CC BY-SA. 40

    Pobierz
    Licencja

    Treść udostępniana jest na licencji Creative Commons CC BY-SA
    CC BY-SA

  24. Kazuo Shiraga, Bez tytułu, 1959, Toyota Municipal Museum of Art, Ay-O, Sielanka, 1956, Museum of Contemporary Art Tokyo i Tarō Okamoto, Ludzie w ogniu, 1955, The National Museum of Modern Art, Tokio, na wystawie „Między kolektywizmem a indywidualizmem — aw

    Pobierz
    Licencja

    Treść udostępniana jest na licencji Creative Commons CC BY-SA
    CC BY-SA

  25. Sadamasa Motonaga, Praca 66-1, 1966, The National Museum of Modern Art, Tokyo na wystawie „Między kolektywizmem a indywidualizmem — awangarda japońska w latach 50. i 60. XX wieku”, Zachęta – Narodowa Galeria Sztuki (25.11.2021 – 13.03.2022), fot. Maciej L

    Pobierz
    Licencja

    Treść udostępniana jest na licencji Creative Commons CC BY-SA
    CC BY-SA

  26. Jirō Yoshihara: Praca (Biały okrąg na czarnym polu), 1971, The Kagawa Museum, Takamatsu, Praca (Biały kwadrat na czarnym polu), 1971, The Museum of Modern Art, Kamakura & Hayama - na wystawie „Między kolektywizmem a indywidualizmem — awangarda japońska w l

    Pobierz
    Licencja

    Treść udostępniana jest na licencji Creative Commons CC BY-SA
    CC BY-SA

  27. Mokuma Kikuhata i Tsuruko Yamazaki na wystawie „Między kolektywizmem a indywidualizmem — awangarda japońska w latach 50. i 60. XX wieku”, Zachęta – Narodowa Galeria Sztuki (25.11.2021 – 13.03.2022), fot. Maciej Landsberg/Archiwum Zachęty, CC BY-SA. 40 Mię

    Pobierz
    Licencja

    Treść udostępniana jest na licencji Creative Commons CC BY-SA
    CC BY-SA

  28. „Między kolektywizmem a indywidualizmem — awangarda japońska w latach 50. i 60. XX wieku”, widok wystawy, Zachęta – Narodowa Galeria Sztuki (25.11.2021 – 13.03.2022), fot. Maciej Landsberg/Archiwum Zachęty, CC BY-SA. 40 Międzynarodowe

    Pobierz
    Licencja

    Treść udostępniana jest na licencji Creative Commons CC BY-SA
    CC BY-SA

  29. „Między kolektywizmem a indywidualizmem — awangarda japońska w latach 50. i 60. XX wieku”, widok wystawy, Zachęta – Narodowa Galeria Sztuki (25.11.2021 – 13.03.2022), fot. Maciej Landsberg/Archiwum Zachęty, CC BY-SA. 40 Międzynarodowe

    Pobierz
    Licencja

    Treść udostępniana jest na licencji Creative Commons CC BY-SA
    CC BY-SA

  30. Atsuko Tanaka: rysunki inspirowane Elektryczną suknią, 1956, 21st Century Museum of Contemporary Art, Kanazawa, Trzy czarne kule, 1962 i Niebieski, 1962, Shiga Museum of Art - na wystawie „Między kolektywizmem a indywidualizmem — awangarda japońska w latac

    Pobierz
    Licencja

    Treść udostępniana jest na licencji Creative Commons CC BY-SA
    CC BY-SA

  31. Grupa Gutai na wystawie „Między kolektywizmem a indywidualizmem — awangarda japońska w latach 50. i 60. XX wieku”, Zachęta – Narodowa Galeria Sztuki (25.11.2021 – 13.03.2022), fot. Maciej Landsberg/Archiwum Zachęty, CC BY-SA. 40 Międzynarodowe

    Pobierz
    Licencja

    Treść udostępniana jest na licencji Creative Commons CC BY-SA
    CC BY-SA

  32. Między kolektywizmem a indywidualizmem — awangarda japońska w latach 50. i 60. XX wieku”, widok wystawy, Zachęta – Narodowa Galeria Sztuki (25.11.2021 – 13.03.2022), fot. Maciej Landsberg/Archiwum Zachęty, CC BY-SA. 40 Międzynarodowe

    Pobierz
    Licencja

    Treść udostępniana jest na licencji Creative Commons CC BY-SA
    CC BY-SA

  33. Dokumentacja fotograficzna grupy Gutai, dzięki uprzejmości Nakanoshima Museum of Art, Osaka, wystawa „Między kolektywizmem a indywidualizmem — awangarda japońska w latach 50. i 60. XX wieku”, Zachęta – Narodowa Galeria Sztuki (25.11.2021 – 13.03.2022), fo

    Pobierz
    Licencja

    Treść udostępniana jest na licencji Creative Commons CC BY-SA
    CC BY-SA

  34. Hiroshi Nakamura na wystawie „Między kolektywizmem a indywidualizmem — awangarda japońska w latach 50. i 60. XX wieku”, Zachęta – Narodowa Galeria Sztuki (25.11.2021 – 13.03.2022), fot. Maciej Landsberg/Archiwum Zachęty, CC BY-SA. 40 Międzynarodowe

    Pobierz
    Licencja

    Treść udostępniana jest na licencji Creative Commons CC BY-SA
    CC BY-SA

  35. Jirō Takamatsu: Stół w perspektywie, 1968, Ławka w perspektywie, 1967 i Postać w perspektywie nr 192, 1967, Takamatsu Art Museum - na wystawie „Między kolektywizmem a indywidualizmem — awangarda japońska w latach 50. i 60. XX wieku”, Zachęta – Narodowa Gal

    Pobierz
    Licencja

    Treść udostępniana jest na licencji Creative Commons CC BY-SA
    CC BY-SA

  36. „Między kolektywizmem a indywidualizmem — awangarda japońska w latach 50. i 60. XX wieku”, widok wystawy, Zachęta – Narodowa Galeria Sztuki (25.11.2021 – 13.03.2022), fot. Maciej Landsberg/Archiwum Zachęty, CC BY-SA. 40 Międzynarodowe

    Pobierz
    Licencja

    Treść udostępniana jest na licencji Creative Commons CC BY-SA
    CC BY-SA

  37. Genichiro Inokuma, Planowanie miasta, 1965, Takamatsu Art Museum, na wystawie „Między kolektywizmem a indywidualizmem — awangarda japońska w latach 50. i 60. XX wieku”, Zachęta – Narodowa Galeria Sztuki (25.11.2021 – 13.03.2022), fot. Maciej Landsberg/Arc

    Pobierz
    Licencja

    Treść udostępniana jest na licencji Creative Commons CC BY-SA
    CC BY-SA

  38. „Między kolektywizmem a indywidualizmem — awangarda japońska w latach 50. i 60. XX wieku”, widok wystawy, Zachęta – Narodowa Galeria Sztuki (25.11.2021 – 13.03.2022), fot. Maciej Landsberg/Archiwum Zachęty, CC BY-SA. 40 Międzynarodowe

    Pobierz
    Licencja

    Treść udostępniana jest na licencji Creative Commons CC BY-SA
    CC BY-SA

  39. Natsuyuki Nakanishi, Wstrząsająca akcja z klamerkami do bielizny, 1963, Museum of Contemporary Art, Tokio i Obiekty kompaktowe na wystawie „Między kolektywizmem a indywidualizmem — awangarda japońska w latach 50. i 60. XX wieku”, Zachęta – Narodowa Galeria

    Pobierz
    Licencja

    Treść udostępniana jest na licencji Creative Commons CC BY-SA
    CC BY-SA

  40. Natsuyuki Nakanishi, Ogólny katalog płci męskiej, 1963, dzięki uprzejmości Keio University Art Center, Genpei Akasegawa, Fałdy waginy (Odsłona druga), 1961/1994, The National Museum of Modern Art, Tokyo, Tetsumi Kudo, Raj kompleksu matki, 1980, Takamatsu A

    Pobierz
    Licencja

    Treść udostępniana jest na licencji Creative Commons CC BY-SA
    CC BY-SA

  41. „Między kolektywizmem a indywidualizmem — awangarda japońska w latach 50. i 60. XX wieku”, widok wystawy, Zachęta – Narodowa Galeria Sztuki (25.11.2021 – 13.03.2022), fot. Maciej Landsberg/Archiwum Zachęty, CC BY-SA. 40 Międzynarodowe

    Pobierz
    Licencja

    Treść udostępniana jest na licencji Creative Commons CC BY-SA
    CC BY-SA

  42. „Między kolektywizmem a indywidualizmem — awangarda japońska w latach 50. i 60. XX wieku”, widok wystawy, Zachęta – Narodowa Galeria Sztuki (25.11.2021 – 13.03.2022), fot. Maciej Landsberg/Archiwum Zachęty, CC BY-SA. 40 Międzynarodowe

    Pobierz
    Licencja

    Treść udostępniana jest na licencji Creative Commons CC BY-SA
    CC BY-SA

  43. Ushio Shinohara, Festiwal lalek, 1969, Akira Kanayama, Praca, 1958, Takesada Matsutani, Praca 65–1, 1965, Shuji Mukai, Praca 1, 1964, Takamatsu Art Museum, na wystawie „Między kolektywizmem a indywidualizmem — awangarda japońska w latach 50. i 60. XX wieku

    Pobierz
    Licencja

    Treść udostępniana jest na licencji Creative Commons CC BY-SA
    CC BY-SA

  44. „Między kolektywizmem a indywidualizmem — awangarda japońska w latach 50. i 60. XX wieku”, widok wystawy, Zachęta – Narodowa Galeria Sztuki (25.11.2021 – 13.03.2022), fot. Maciej Landsberg/Archiwum Zachęty, CC BY-SA. 40 Międzynarodowe

    Pobierz
    Licencja

    Treść udostępniana jest na licencji Creative Commons CC BY-SA
    CC BY-SA

  45. „Między kolektywizmem a indywidualizmem — awangarda japońska w latach 50. i 60. XX wieku”, widok wystawy, Zachęta – Narodowa Galeria Sztuki (25.11.2021 – 13.03.2022), fot. Maciej Landsberg/Archiwum Zachęty, CC BY-SA. 40 Międzynarodowe

    Pobierz
    Licencja

    Treść udostępniana jest na licencji Creative Commons CC BY-SA
    CC BY-SA

  46. Kiyoji Otsuji, Eyewitness, 2008, fotografie dokumentująca sztukę japońską z lat 50. do 70., dzięki uprzejmości Tokyo Publishing House, wystawa „Między kolektywizmem a indywidualizmem — awangarda japońska w latach 50. i 60. XX wieku”, Zachęta – Narodowa Gal

    Pobierz
    Licencja

    Treść udostępniana jest na licencji Creative Commons CC BY-SA
    CC BY-SA

  47. Shōzō Kitadai, Kastor i Polluks, 1948, Takamatsu Art Museum, Katsuhiro Yamaguchi, Witryna nr 47, 1955, The National Museum of Modern Art, Tokio, Shōzō Kitadai, Orfeusz w podziemiach, 1953, Itabashi Art Museum i Katsuhiro Yamaguchi, Rzeźba z tkaniny, 1962,

    Pobierz
    Licencja

    Treść udostępniana jest na licencji Creative Commons CC BY-SA
    CC BY-SA

  48. Katsuhiro Yamaguchi, Próbki obiektów z tworzywa akrylowego, lata 60. XX wieku, dzięki uprzejmości Annely Juda Fine Art, Londyn oraz Kiyoji Otsuji, Eyewitness, 2008, dzięki uprzejmości Tokyo Publishing House, na wystawie „Między kolektywizmem a indywidualiz

    Pobierz
    Licencja

    Treść udostępniana jest na licencji Creative Commons CC BY-SA
    CC BY-SA

  49. Widok ekspozycji Grupy Jikken Kōbō na wystawie „Między kolektywizmem a indywidualizmem — awangarda japońska w latach 50. i 60. XX wieku”, Zachęta – Narodowa Galeria Sztuki (25.11.2021 – 13.03.2022), fot. Maciej Landsberg/Archiwum Zachęty, CC BY-SA. 40 Mię

    Pobierz
    Licencja

    Treść udostępniana jest na licencji Creative Commons CC BY-SA
    CC BY-SA

  50. Shōzō Kitadai, Kastor i Polluks, 1948, Takamatsu Art Museum i Katsuhiro Yamaguchi, Witryna nr 47, 1955, The National Museum of Modern Art, Tokio na wystawie „Między kolektywizmem a indywidualizmem - awangarda japońska w latach 50. i 60. XX wieku”, Zachęta

    Pobierz
    Licencja

    Treść udostępniana jest na licencji Creative Commons CC BY-SA
    CC BY-SA

  51. Kiyoji Otsuji, Shōzō Kitadai, Katsuhiro Yamaguchi, APN, 1953-1954, dzięki uprzejmości Tokyo Publishing House i Katsuhiro Yamaguchi, Próbki obiektów z tworzywa akrylowego, lata 60.s XX wieku, dzięki uprzejmości Annely Juda Fine Art, Londyn, wystawa „Między

    Pobierz
    Licencja

    Treść udostępniana jest na licencji Creative Commons CC BY-SA
    CC BY-SA

  52. Kiyoji Otsuji, Katsuhiro Yamaguchi, Shōzō Kitadai, z serii APN, 1953, dzięki uprzejmości Tokyo Publishing House na wystawie „Między kolektywizmem a indywidualizmem — awangarda japońska w latach 50. i 60. XX wieku”, Zachęta – Narodowa Galeria Sztuki (25.11.

    Pobierz
    Licencja

    Treść udostępniana jest na licencji Creative Commons CC BY-SA
    CC BY-SA

  53. Katsuhiro Yamaguchi, Błysk, 1968, dzięki uprzejmości Annely Juda Fine Art, Londyn na wystawie „Między kolektywizmem a indywidualizmem — awangarda japońska w latach 50. i 60. XX wieku”, Zachęta – Narodowa Galeria Sztuki (25.11.2021 – 13.03.2022), fot. Maci

    Pobierz
    Licencja

    Treść udostępniana jest na licencji Creative Commons CC BY-SA
    CC BY-SA

  54. „Między kolektywizmem a indywidualizmem — awangarda japońska w latach 50. i 60. XX wieku”, widok wystawy, Zachęta – Narodowa Galeria Sztuki (25.11.2021 – 13.03.2022), fot. Maciej Landsberg/Archiwum Zachęty, CC BY-SA. 40 Międzynarodowe

    Pobierz
    Licencja

    Treść udostępniana jest na licencji Creative Commons CC BY-SA
    CC BY-SA

  55. Minami Tada, Przestrzeń fazowa 6943, 1969, Museum of Modern Art, Kamakura & Hayama na wystawie „Między kolektywizmem a indywidualizmem — awangarda japońska w latach 50. i 60. XX wieku”, Zachęta – Narodowa Galeria Sztuki (25.11.2021 – 13.03.2022), fot. Mac

    Pobierz
    Licencja

    Treść udostępniana jest na licencji Creative Commons CC BY-SA
    CC BY-SA

  56. Od lewej: Minami Tada, Przestrzeń fazowa 6943, Museum of Modern Art, Kamakura & Hayama na wystawie „Między kolektywizmem a indywidualizmem — awangarda japońska w latach 50. i 60. XX wieku”, Zachęta – Narodowa Galeria Sztuki (25.11.2021 – 13.03.2022), fot.

    Pobierz
    Licencja

    Treść udostępniana jest na licencji Creative Commons CC BY-SA
    CC BY-SA

  57. „Między kolektywizmem a indywidualizmem — awangarda japońska w latach 50. i 60. XX wieku”, widok wystawy, Zachęta – Narodowa Galeria Sztuki (25.11.2021 – 13.03.2022), fot. Maciej Landsberg/Archiwum Zachęty, CC BY-SA. 40 Międzynarodowe

    Pobierz
    Licencja

    Treść udostępniana jest na licencji Creative Commons CC BY-SA
    CC BY-SA

  58. „Między kolektywizmem a indywidualizmem — awangarda japońska w latach 50. i 60. XX wieku”, widok wystawy, Zachęta – Narodowa Galeria Sztuki (25.11.2021 – 13.03.2022), fot. Maciej Landsberg/Archiwum Zachęty, CC BY-SA. 40 Międzynarodowe

    Pobierz
    Licencja

    Treść udostępniana jest na licencji Creative Commons CC BY-SA
    CC BY-SA

  59. Naoyoshi Hikosaka, Akcja na podłodze nr. 3, 1972 i Tadashi Maeyama, Antyimperializm, 1971, Antymilitarne, 1971, dzięki uprzejmości Misa Shin Gallery, na wystawie „Między kolektywizmem a indywidualizmem — awangarda japońska w latach 50. i 60. XX wieku”, wid

    Pobierz
    Licencja

    Treść udostępniana jest na licencji Creative Commons CC BY-SA
    CC BY-SA

  60. Michio Horikawa, Plan dla rzeki Nakanomata, 1969–72, dzięki uprzejmości Misa Shin Gallery, na wystawie „Między kolektywizmem a indywidualizmem — awangarda japońska w latach 50. i 60. XX wieku”, Zachęta – Narodowa Galeria Sztuki (25.11.2021 – 13.03.2022),

    Pobierz
    Licencja

    Treść udostępniana jest na licencji Creative Commons CC BY-SA
    CC BY-SA

  61. Naoyoshi Hikosaka, Akcja na podłodze nr 1, 1970, dzięki uprzejmości Misa Shin Gallery, na wystawie „Między kolektywizmem a indywidualizmem — awangarda japońska w latach 50. i 60. XX wieku”, Zachęta – Narodowa Galeria Sztuki (25.11.2021 – 13.03.2022), fot.

    Pobierz
    Licencja

    Treść udostępniana jest na licencji Creative Commons CC BY-SA
    CC BY-SA

  62. Naoyoshi Hikosaka, Akcja na podłodze nr 3, 1972, dzięki uprzejmości Misa Shin Gallery, na wystawie „Między kolektywizmem a indywidualizmem — awangarda japońska w latach 50. i 60. XX wieku”, Zachęta – Narodowa Galeria Sztuki (25.11.2021 – 13.03.2022), fot.

    Pobierz
    Licencja

    Treść udostępniana jest na licencji Creative Commons CC BY-SA
    CC BY-SA

  63. Dokumentacja fotograficzna Mitsutoshi Hanagi i grupy Zero Jigen na wystawie „Między kolektywizmem a indywidualizmem — awangarda japońska w latach 50. i 60. XX wieku”, widok wystawy, Zachęta – Narodowa Galeria Sztuki (25.11.2021 – 13.03.2022), fot. Maciej

    Pobierz
    Licencja

    Treść udostępniana jest na licencji Creative Commons CC BY-SA
    CC BY-SA

  64. Dokumentacja fotograficzna Mitsutoshi Hanagi i grupy Zero Jigen na wystawie „Między kolektywizmem a indywidualizmem — awangarda japońska w latach 50. i 60. XX wieku”, widok wystawy, Zachęta – Narodowa Galeria Sztuki (25.11.2021 – 13.03.2022), fot. Maciej

    Pobierz
    Licencja

    Treść udostępniana jest na licencji Creative Commons CC BY-SA
    CC BY-SA

  65. Dokumentacja fotograficzna Mitsutoshi Hanagi z lat 1964–1973, dzięki uprzejmości Mitsutoshi Hanaga Project Committee, na wystawie „Między kolektywizmem a indywidualizmem — awangarda japońska w latach 50. i 60. XX wieku”, Zachęta – Narodowa Galeria Sztuki (

    Pobierz
    Licencja

    Treść udostępniana jest na licencji Creative Commons CC BY-SA
    CC BY-SA

  66. Dokumentacja grupy The Play, dzięki uprzejmości Keiichiego Ikemizu, wystawa „Między kolektywizmem a indywidualizmem — awangarda japońska w latach 50. i 60. XX wieku”, Zachęta – Narodowa Galeria Sztuki (25.11.2021 – 13.03.2022), fot. Maciej Landsberg/Archi

    Pobierz
    Licencja

    Treść udostępniana jest na licencji Creative Commons CC BY-SA
    CC BY-SA

  67. Dokumentacja grupy The Play, dzięki uprzejmości Keiichiego Ikemizu, wystawa „Między kolektywizmem a indywidualizmem — awangarda japońska w latach 50. i 60. XX wieku”, Zachęta – Narodowa Galeria Sztuki (25.11.2021 – 13.03.2022), fot. Maciej Landsberg/Archi

    Pobierz
    Licencja

    Treść udostępniana jest na licencji Creative Commons CC BY-SA
    CC BY-SA

  68. Dokumentacja grupy The Play, dzięki uprzejmości Keiichiego Ikemizu, wystawa „Między kolektywizmem a indywidualizmem — awangarda japońska w latach 50. i 60. XX wieku”, Zachęta – Narodowa Galeria Sztuki (25.11.2021 – 13.03.2022), fot. Maciej Landsberg/Archi

    Pobierz
    Licencja

    Treść udostępniana jest na licencji Creative Commons CC BY-SA
    CC BY-SA

  69. Dokumentacja grupy The Play, dzięki uprzejmości Keiichiego Ikemizu, wystawa „Między kolektywizmem a indywidualizmem — awangarda japońska w latach 50. i 60. XX wieku”, Zachęta – Narodowa Galeria Sztuki (25.11.2021 – 13.03.2022), fot. Maciej Landsberg/Archi

    Pobierz
    Licencja

    Treść udostępniana jest na licencji Creative Commons CC BY-SA
    CC BY-SA

  70. Dokumentacja grupy The Play, dzięki uprzejmości Keiichiego Ikemizu, wystawa „Między kolektywizmem a indywidualizmem — awangarda japońska w latach 50. i 60. XX wieku”, Zachęta – Narodowa Galeria Sztuki (25.11.2021 – 13.03.2022), fot. Maciej Landsberg/Archi

    Pobierz
    Licencja

    Treść udostępniana jest na licencji Creative Commons CC BY-SA
    CC BY-SA

  71. Dokumentacja grupy The Play, dzięki uprzejmości Keiichiego Ikemizu, wystawa „Między kolektywizmem a indywidualizmem — awangarda japońska w latach 50. i 60. XX wieku”, Zachęta – Narodowa Galeria Sztuki (25.11.2021 – 13.03.2022), fot. Maciej Landsberg/Archi

    Pobierz
    Licencja

    Treść udostępniana jest na licencji Creative Commons CC BY-SA
    CC BY-SA

  72. Dokumentacja grupy The Play, dzięki uprzejmości Keiichiego Ikemizu, wystawa „Między kolektywizmem a indywidualizmem — awangarda japońska w latach 50. i 60. XX wieku”, Zachęta – Narodowa Galeria Sztuki (25.11.2021 – 13.03.2022), fot. Maciej Landsberg/Archi

    Pobierz
    Licencja

    Treść udostępniana jest na licencji Creative Commons CC BY-SA
    CC BY-SA

  73. Dokumentacja grupy The Play, dzięki uprzejmości Keiichiego Ikemizu, wystawa „Między kolektywizmem a indywidualizmem — awangarda japońska w latach 50. i 60. XX wieku”, Zachęta – Narodowa Galeria Sztuki (25.11.2021 – 13.03.2022), fot. Maciej Landsberg/Archi

    Pobierz
    Licencja

    Treść udostępniana jest na licencji Creative Commons CC BY-SA
    CC BY-SA

  74. Dokumentacja grupy The Play, dzięki uprzejmości Keiichiego Ikemizu, wystawa „Między kolektywizmem a indywidualizmem — awangarda japońska w latach 50. i 60. XX wieku”, Zachęta – Narodowa Galeria Sztuki (25.11.2021 – 13.03.2022), fot. Maciej Landsberg/Archi

    Pobierz
    Licencja

    Treść udostępniana jest na licencji Creative Commons CC BY-SA
    CC BY-SA

  75. Dokumentacja grupy The Play, dzięki uprzejmości Keiichiego Ikemizu, wystawa „Między kolektywizmem a indywidualizmem — awangarda japońska w latach 50. i 60. XX wieku”, Zachęta – Narodowa Galeria Sztuki (25.11.2021 – 13.03.2022), fot. Maciej Landsberg/Archi

    Pobierz
    Licencja

    Treść udostępniana jest na licencji Creative Commons CC BY-SA
    CC BY-SA

  76. Dokumentacja grupy The Play, dzięki uprzejmości Keiichiego Ikemizu, wystawa „Między kolektywizmem a indywidualizmem — awangarda japońska w latach 50. i 60. XX wieku”, Zachęta – Narodowa Galeria Sztuki (25.11.2021 – 13.03.2022), fot. Maciej Landsberg/Archi

    Pobierz
    Licencja

    Treść udostępniana jest na licencji Creative Commons CC BY-SA
    CC BY-SA

  77. Dokumentacja grupy The Play, dzięki uprzejmości Keiichiego Ikemizu, wystawa „Między kolektywizmem a indywidualizmem — awangarda japońska w latach 50. i 60. XX wieku”, Zachęta – Narodowa Galeria Sztuki (25.11.2021 – 13.03.2022), fot. Maciej Landsberg/Archi

    Pobierz
    Licencja

    Treść udostępniana jest na licencji Creative Commons CC BY-SA
    CC BY-SA

  78. Chimei Hamada, Nobuya Abe, Masao Tsuruoka, Shōmei Tōmatsu na wystawie „Między kolektywizmem a indywidualizmem — awangarda japońska w latach 50. i 60. XX wieku”, Zachęta – Narodowa Galeria Sztuki (25.11.2021 – 13.03.2022), fot. Maciej Landsberg/Archiwum Zac

    Pobierz
    Licencja

    Treść udostępniana jest na licencji Creative Commons CC BY-SA
    CC BY-SA

  79. Tsuruko Yamazaki, Praca, 1967, Takamatsu Art Museum i Blaszane puszki, 1955/2013, dzięki uprzejmości Take Ninagawa Gallery, na wystawie „Między kolektywizmem a indywidualizmem — awangarda japońska w latach 50. i 60. XX wieku”, Zachęta – Narodowa Galeria Sz

    Pobierz
    Licencja

    Treść udostępniana jest na licencji Creative Commons CC BY-SA
    CC BY-SA

  80. On Kawara, Łazienka, 1953, The National Museum of Modern Art, Tokio, na wystawie „Między kolektywizmem a indywidualizmem — awangarda japońska w latach 50. i 60. XX wieku”, Zachęta – Narodowa Galeria Sztuki (25.11.2021 – 13.03.2022), fot. Maciej Landsberg/

    Pobierz
    Licencja

    Treść udostępniana jest na licencji Creative Commons CC BY-SA
    CC BY-SA

  81. Mokuma Kikuhata, Pochodzenie niewolników (moneta), 1961/1983, Museum of Contemporary Art., Tokyo, na wystawie „Między kolektywizmem a indywidualizmem — awangarda japońska w latach 50. i 60. XX wieku”, Zachęta – Narodowa Galeria Sztuki (25.11.2021 – 13.03.2

    Pobierz
    Licencja

    Treść udostępniana jest na licencji Creative Commons CC BY-SA
    CC BY-SA

  82. Mokuma Kikuhata, Pochodzenie niewolników (moneta), 1961/1983, Museum of Contemporary Art., Tokyo, na wystawie „Między kolektywizmem a indywidualizmem — awangarda japońska w latach 50. i 60. XX wieku”, Zachęta – Narodowa Galeria Sztuki (25.11.2021 – 13.03.2

    Pobierz
    Licencja

    Treść udostępniana jest na licencji Creative Commons CC BY-SA
    CC BY-SA

  83. Saburo Murakami, Przejście, 1956 dzięki uprzejmości Nakanoshima Museum of Art, Osaka, na wystawie „Między kolektywizmem a indywidualizmem — awangarda japońska w latach 50. i 60. XX wieku”, Zachęta – Narodowa Galeria Sztuki (25.11.2021 – 13.03.2022), fot.

    Pobierz
    Licencja

    Treść udostępniana jest na licencji Creative Commons CC BY-SA
    CC BY-SA

  84. Widok ekspozycji Shomei Tomatsu na wystawie „Między kolektywizmem a indywidualizmem — awangarda japońska w latach 50. i 60. XX wieku”, Zachęta – Narodowa Galeria Sztuki (25.11.2021 – 13.03.2022), fot. Maciej Landsberg/Archiwum Zachęty, CC BY-SA. 40 Między

    Pobierz
    Licencja

    Treść udostępniana jest na licencji Creative Commons CC BY-SA
    CC BY-SA

  85. Kazuo Shiraga, Wyzwanie: błoto, 1955, dzięki uprzejmości Nakanoshima Museum of Art, Osaka, na wystawie „Między kolektywizmem a indywidualizmem — awangarda japońska w latach 50. i 60. XX wieku”, Zachęta – Narodowa Galeria Sztuki (25.11.2021 – 13.03.2022),

    Pobierz
    Licencja

    Treść udostępniana jest na licencji Creative Commons CC BY-SA
    CC BY-SA

  86. „Między kolektywizmem a indywidualizmem — awangarda japońska w latach 50. i 60. XX wieku”, widok wystawy, Zachęta – Narodowa Galeria Sztuki (25.11.2021 – 13.03.2022), fot. Maciej Landsberg/Archiwum Zachęty, CC BY-SA. 40 Międzynarodowe

    Pobierz
    Licencja

    Treść udostępniana jest na licencji Creative Commons CC BY-SA
    CC BY-SA

  87. „Między kolektywizmem a indywidualizmem — awangarda japońska w latach 50. i 60. XX wieku”, widok wystawy, Zachęta – Narodowa Galeria Sztuki (25.11.2021 – 13.03.2022), fot. Maciej Landsberg/Archiwum Zachęty, CC BY-SA. 40 Międzynarodowe

    Pobierz
    Licencja

    Treść udostępniana jest na licencji Creative Commons CC BY-SA
    CC BY-SA

  88. Widok ekspozycji Genpei Akasegawa na wystawie „Między kolektywizmem a indywidualizmem — awangarda japońska w latach 50. i 60. XX wieku”, Zachęta – Narodowa Galeria Sztuki (25.11.2021 – 13.03.2022), fot. Maciej Landsberg/Archiwum Zachęty, CC BY-SA. 40 Międ

    Pobierz
    Licencja

    Treść udostępniana jest na licencji Creative Commons CC BY-SA
    CC BY-SA

  89. Genpei Akasegawa, Fałdy waginy, 1961/1994, The National Museum of Modern Art, Tokyo na wystawie „Między kolektywizmem a indywidualizmem — awangarda japońska w latach 50. i 60. XX wieku”, Zachęta – Narodowa Galeria Sztuki (25.11.2021 – 13.03.2022), fot. Ma

    Pobierz
    Licencja

    Treść udostępniana jest na licencji Creative Commons CC BY-SA
    CC BY-SA

  90. Natsuyuki Nakanishi, Ogólny katalog płci męskiej, 1963, dzięki uprzejmości Keio University Art Center/Butoh Laboratory, na wystawie „Między kolektywizmem a indywidualizmem — awangarda japońska w latach 50. i 60. XX wieku”, Zachęta – Narodowa Galeria Sztuki

    Pobierz
    Licencja

    Treść udostępniana jest na licencji Creative Commons CC BY-SA
    CC BY-SA

  91. Tomio Miki, Ucho, 1965, The National Museum of Modern Art, Tokio na wystawie „Między kolektywizmem a indywidualizmem — awangarda japońska w latach 50. i 60. XX wieku”, Zachęta – Narodowa Galeria Sztuki (25.11.2021 – 13.03.2022), fot. Maciej Landsberg/Arch

    Pobierz
    Licencja

    Treść udostępniana jest na licencji Creative Commons CC BY-SA
    CC BY-SA

  92. Tetsumi Kudo, Raj kompleksu matki, 1980, Takamatsu Art Museum na wystawie „Między kolektywizmem a indywidualizmem — awangarda japońska w latach 50. i 60. XX wieku”, Zachęta – Narodowa Galeria Sztuki (25.11.2021 – 13.03.2022), fot. Maciej Landsberg/Archiwu

    Pobierz
    Licencja

    Treść udostępniana jest na licencji Creative Commons CC BY-SA
    CC BY-SA

  93. Genpei Akasegawa, Fałdy waginy (Odsłona druga), 1961/1994, The National Museum of Modern Art, Tokyo, Tetsumi Kudo, Raj kompleksu matki, 1980, Takamatsu Art Museum, Tomio Miki, Ucho, 1965, The National Museum of Modern Art, Tokio, na wystawie „Między kolek

    Pobierz
    Licencja

    Treść udostępniana jest na licencji Creative Commons CC BY-SA
    CC BY-SA

  94. Shūsaku Arakawa, Praca, 1960, The National Museum of Modern Art, Tokio, wystawa „Między kolektywizmem a indywidualizmem — awangarda japońska w latach 50. i 60. XX wieku”, Zachęta – Narodowa Galeria Sztuki (25.11.2021 – 13.03.2022), fot. Maciej Landsberg/A

    Pobierz
    Licencja

    Treść udostępniana jest na licencji Creative Commons CC BY-SA
    CC BY-SA

  95. Dokumentacja artystyczna Miyori Hayashi na wystawie „Między kolektywizmem a indywidualizmem — awangarda japońska w latach 50. i 60. XX wieku”, Zachęta – Narodowa Galeria Sztuki (25.11.2021 – 13.03.2022), fot. Maciej Landsberg/Archiwum Zachęty, CC BY-SA. 4

    Pobierz
    Licencja

    Treść udostępniana jest na licencji Creative Commons CC BY-SA
    CC BY-SA

  96. „Między kolektywizmem a indywidualizmem — awangarda japońska w latach 50. i 60. XX wieku”, widok wystawy, Zachęta – Narodowa Galeria Sztuki (25.11.2021 – 13.03.2022), fot. Maciej Landsberg/Archiwum Zachęty, CC BY-SA. 40 Międzynarodowe

    Pobierz
    Licencja

    Treść udostępniana jest na licencji Creative Commons CC BY-SA
    CC BY-SA

  97. Grupa GUN na wystawie „Między kolektywizmem a indywidualizmem — awangarda japońska w latach 50. i 60. XX wieku”, Zachęta – Narodowa Galeria Sztuki (25.11.2021 – 13.03.2022), fot. Maciej Landsberg/Archiwum Zachęty, CC BY-SA. 40 Międzynarodowe

    Pobierz
    Licencja

    Treść udostępniana jest na licencji Creative Commons CC BY-SA
    CC BY-SA

  98. Dokumentacja Miyori Hayashi na wystawie „Między kolektywizmem a indywidualizmem — awangarda japońska w latach 50. i 60. XX wieku”, Zachęta – Narodowa Galeria Sztuki (25.11.2021 – 13.03.2022), fot. Maciej Landsberg/Archiwum Zachęty, CC BY-SA. 40 Międzynaro

    Pobierz
    Licencja

    Treść udostępniana jest na licencji Creative Commons CC BY-SA
    CC BY-SA

  99. Naoyoshi Hikosaka, Akcja na podłodze nr 3, 1972, dzięki uprzejmości Misa Shin Gallery, na wystawie „Między kolektywizmem a indywidualizmem — awangarda japońska w latach 50. i 60. XX wieku”, Zachęta – Narodowa Galeria Sztuki (25.11.2021 – 13.03.2022), fot.

    Pobierz
    Licencja

    Treść udostępniana jest na licencji Creative Commons CC BY-SA
    CC BY-SA

  100. Naoyoshi Hikosaka, Akcja na podłodze nr 1, 1970, dzięki uprzejmości Misa Shin Gallery, na wystawie „Między kolektywizmem a indywidualizmem — awangarda japońska w latach 50. i 60. XX wieku”, Zachęta – Narodowa Galeria Sztuki (25.11.2021 – 13.03.2022), fot.

    Pobierz
    Licencja

    Treść udostępniana jest na licencji Creative Commons CC BY-SA
    CC BY-SA

  101. Dokumentacja fotograficzna Mitsutoshi Hanagi z lat 1964–1973, dzięki uprzejmości Mitsutoshi Hanaga Project Committee, na wystawie „Między kolektywizmem a indywidualizmem — awangarda japońska w latach 50. i 60. XX wieku”, Zachęta – Narodowa Galeria Sztuki (

    Pobierz
    Licencja

    Treść udostępniana jest na licencji Creative Commons CC BY-SA
    CC BY-SA

  102. Dokumentacja fotograficzna Mitsutoshi Hanagi z lat 1964–1973, dzięki uprzejmości Mitsutoshi Hanaga Project Committee, na wystawie „Między kolektywizmem a indywidualizmem — awangarda japońska w latach 50. i 60. XX wieku”, Zachęta – Narodowa Galeria Sztuki (

    Pobierz
    Licencja

    Treść udostępniana jest na licencji Creative Commons CC BY-SA
    CC BY-SA

  103. Dokumentacja fotograficzna Mitsutoshi Hanagi z lat 1964–1973, dzięki uprzejmości Mitsutoshi Hanaga Project Committee, na wystawie „Między kolektywizmem a indywidualizmem — awangarda japońska w latach 50. i 60. XX wieku”, Zachęta – Narodowa Galeria Sztuki (

    Pobierz
    Licencja

    Treść udostępniana jest na licencji Creative Commons CC BY-SA
    CC BY-SA

  104. Dokumentacja fotograficzna Mitsutoshi Hanagi z lat 1964–1973, dzięki uprzejmości Mitsutoshi Hanaga Project Committee, na wystawie „Między kolektywizmem a indywidualizmem — awangarda japońska w latach 50. i 60. XX wieku”, Zachęta – Narodowa Galeria Sztuki (

    Pobierz
    Licencja

    Treść udostępniana jest na licencji Creative Commons CC BY-SA
    CC BY-SA

  105. Dokumentacja fotograficzna Mitsutoshi Hanagi z lat 1964–1973, dzięki uprzejmości Mitsutoshi Hanaga Project Committee, na wystawie „Między kolektywizmem a indywidualizmem — awangarda japońska w latach 50. i 60. XX wieku”, Zachęta – Narodowa Galeria Sztuki (

    Pobierz
    Licencja

    Treść udostępniana jest na licencji Creative Commons CC BY-SA
    CC BY-SA

  106. Eikoh Hosoe, Męka przez róże # 34, 1961/62, Kamaitachi # 5, 1968, Kamaitachi # 31, 1968, dzięki uprzejmości IBASHO, wystawa „Między kolektywizmem a indywidualizmem - awangarda japońska w latach 50. i 60. XX wieku” , Zachęta - Narodowa Galeria Sztuki (25.1

    Pobierz
    Licencja

    Treść udostępniana jest na licencji Creative Commons CC BY-SA
    CC BY-SA

  107. Kikuji Yamashita, Opowieść o wiosce Akebono, 1953, The National Museum of Modern Art, Tokio na wystawie „Między kolektywizmem a indywidualizmem - awangarda japońska w latach 50. i 60. XX wieku” , Zachęta - Narodowa Galeria Sztuki (25.11.2021-13.03.2022),

    Pobierz
    Licencja

    Treść udostępniana jest na licencji Creative Commons CC BY-SA
    CC BY-SA