Kultura i neuronauka
Marcin Wichrowski. Rola multimediów i aplikacji mobilnych w poprawie jakości życia afatyków
audio

kuratorka: Karolina Wiktor
moderator: dr hab. Marcin Grynberg
współpraca merytoryczna: Obywatele Nauki
współpraca ze strony Zachęty: Julia Leopold, Marta Miś, Zofia Dubowska
warsztaty: EduAkcja, dział edukacji Zachęty
grafika: Paprotnik Studio
partner: Instytut Adama Mickiewicza
sponsorzy: HBO, Lidex, Kawa.ska

dziękujemy także Fundacji Gessel dla Zachęty — Narodowej Galerii Sztuki

Data powstania: 25.10.2014

Marcin Wichrowski (Katedra Multimediów, Polsko-Japońska Wyższa Szkoła Technik Komputerowych): Rola multimediów i aplikacji mobilnych w poprawie jakości życia afatyków. Wystąpienie w ramach panelu Terapia/aplikacja, czyli różne sposoby powrotu do językowych umiejętności.

Konferencja Kultura i neuronauka, Zachęta, 25.10.2014

Marcin Wichrowski: wykładowca w Katedrze Multimediów w Polsko-Japońskiej Wyższej Szkole Technik Komputerowych, absolwent Wydziału Informatyki PJWSTK. Prowadzi zajęcia związane z grafiką komputerową, projektowaniem i programowaniem interfejsów na potrzeby internetu oraz aplikacji mobilnych, edycją audio/wideo, DVD-Video/Blu-ray Disc authoringiem, e-learningiem, technologią Augmented Reality oraz Human-Computer Interaction. W 2012 roku odbył staż w Technische Universiteit Eindhoven, gdzie zajmował się projektowaniem aplikacji na urządzenia mobilne dla ludzi z zaburzeniami afatycznymi. Od 2006 roku współorganizuje seminaria i konferencje naukowe na temat użyteczności, ergonomii, a także funkcjonalności interfejsu użytkownika oraz wdrażania metod projektowania zorientowanego na użytkownika. Skupia się na opracowywaniu metodologii projektowania interfejsów użytkownika aplikacji i urządzeń medycznych. Interesują go nowe, eksperymentalne formy interakcji człowiek-komputer oraz badanie ich wpływu na użyteczność i emocje odbiorców.

Powiązane wydarzenie

  • Grafika wydarzenia: Kultura i neuronauka
    25.10.2014 (SOB) 00:00
    Kultura i neuronauka
    Konferencja i warsztaty
    Zachęta – Narodowa Galeria SztukiZachęta
Zobacz także
  • Grafika obiektu: Kultura i neuronaukagaleria zdjęć
    Kultura i neuronauka
    Konferencja i warsztaty
  • Grafika obiektu: Kultura i neuronaukaaudio
    Kultura i neuronauka
    Joanna Jeśman. O związkach sztuki z medycyną
  • Grafika obiektu: Kultura i neuronaukaaudio
    Kultura i neuronauka
    Dr Mateusz Hohol. Kultura w kognitywistyce i kognitywistyka w kulturze
  • Grafika obiektu: Kultura i neuronaukaaudio
    Kultura i neuronauka
    Prof. Piotr J. Durka. Przyszłość jest już dzisiaj, tylko nierówno rozłożona. Interfejsy mózg–komputer i technologie asystujące
  • Grafika obiektu: Kultura i neuronaukaaudio
    Kultura i neuronauka
    Maciej Skorko. Wpływ gier komputerowych na sprawność umysłową
  • Grafika obiektu: Kultura i neuronaukaaudio
    Kultura i neuronauka
    Anna Maria Wieczorek, Aleksandra Kołodziej, Zuzanna Wodyk. Neurogra–narzędzie do ćwiczenia zdolności intelektualnych
  • Grafika obiektu: Kultura i neuronaukaaudio
    Kultura i neuronauka
    Dr Marzena Żylińska. Neuroplastyczność. Jak długo mózg może się zmieniać?
  • Grafika obiektu: Kultura i neuronaukaaudio
    Kultura i neuronauka
    Karolina Wiktor. Rajd po Afazji. Meta – konferencja Kultura i neuronauka
  • Grafika obiektu: Kultura i neuronaukaaudio
    Kultura i neuronauka
    Abi Roper. Rehabilitacja komputerowa – afazja włącza się do rozmowy
  • Grafika obiektu: Kultura i neuronaukaaudio
    Kultura i neuronauka
    Jan P. Matuszyński, Przemysław Chruścielewski, Artur Dąbrowski. Bohaterowie filmu Deep Love
  • Grafika obiektu: Kultura i neuronaukaaudio
    Kultura i neuronauka
    Joanna Zajączkowska. Pacjent w procesie – Aktywna Rehabilitacja