Kultura i neuronauka
Maciej Skorko. Wpływ gier komputerowych na sprawność umysłową
audio

kuratorka: Karolina Wiktor
moderator: dr hab. Marcin Grynberg
współpraca merytoryczna: Obywatele Nauki
współpraca ze strony Zachęty: Julia Leopold, Marta Miś, Zofia Dubowska
warsztaty: EduAkcja, dział edukacji Zachęty
grafika: Paprotnik Studio
partner: Instytut Adama Mickiewicza
sponsorzy: HBO, Lidex, Kawa.ska

dziękujemy także Fundacji Gessel dla Zachęty — Narodowej Galerii Sztuki

Data powstania: 25.10.2014

Maciej Skorko (psycholog, Laboratorium Zaawansowanych Technologii Komputerowych w Psychologii, Instytut Psychologii PAN): Wpływ gier komputerowych na sprawność umysłową. Wystąpienie w ramach panelu Przez wirtualny świat do lepszego rozumienia rzeczywistości i nas samych.

Konferencja Kultura i neuronauka, Zachęta, 25.10.2014

Maciej Skorko: psycholog, asystent w Instytucie Psychologii PAN. Głównym obszarem jego zainteresowań badawczych jest psychologia poznawcza. Prowadzi badania nad wpływem treningu poznawczego z wykorzystaniem gier komputerowych na uwagę wzrokową i funkcje wykonawcze. Jest twórcą komputerowych aplikacji badawczych wykorzystywanych w badaniach za pośrednictwem internetu, eksperymentalnej psychologii poznawczej oraz w metodach bazujących na technologiach rzeczywistości wirtualnej. Obecnie realizuje projekt badawczy Uwarunkowania skuteczności treningu grami komputerowymi finansowany z grantu Narodowego Centrum Nauki.

Powiązane wydarzenie

  • Grafika wydarzenia: Kultura i neuronauka
    25.10.2014 (SOB) 00:00
    Kultura i neuronauka
    Konferencja i warsztaty
    Zachęta – Narodowa Galeria SztukiZachęta
Zobacz także
  • Grafika obiektu: Kultura i neuronaukagaleria zdjęć
    Kultura i neuronauka
    Konferencja i warsztaty
  • Grafika obiektu: Kultura i neuronaukaaudio
    Kultura i neuronauka
    Joanna Jeśman. O związkach sztuki z medycyną
  • Grafika obiektu: Kultura i neuronaukaaudio
    Kultura i neuronauka
    Dr Mateusz Hohol. Kultura w kognitywistyce i kognitywistyka w kulturze
  • Grafika obiektu: Kultura i neuronaukaaudio
    Kultura i neuronauka
    Prof. Piotr J. Durka. Przyszłość jest już dzisiaj, tylko nierówno rozłożona. Interfejsy mózg–komputer i technologie asystujące
  • Grafika obiektu: Kultura i neuronaukaaudio
    Kultura i neuronauka
    Anna Maria Wieczorek, Aleksandra Kołodziej, Zuzanna Wodyk. Neurogra–narzędzie do ćwiczenia zdolności intelektualnych
  • Grafika obiektu: Kultura i neuronaukaaudio
    Kultura i neuronauka
    Dr Marzena Żylińska. Neuroplastyczność. Jak długo mózg może się zmieniać?
  • Grafika obiektu: Kultura i neuronaukaaudio
    Kultura i neuronauka
    Karolina Wiktor. Rajd po Afazji. Meta – konferencja Kultura i neuronauka
  • Grafika obiektu: Kultura i neuronaukaaudio
    Kultura i neuronauka
    Abi Roper. Rehabilitacja komputerowa – afazja włącza się do rozmowy
  • Grafika obiektu: Kultura i neuronaukaaudio
    Kultura i neuronauka
    Marcin Wichrowski. Rola multimediów i aplikacji mobilnych w poprawie jakości życia afatyków
  • Grafika obiektu: Kultura i neuronaukaaudio
    Kultura i neuronauka
    Jan P. Matuszyński, Przemysław Chruścielewski, Artur Dąbrowski. Bohaterowie filmu Deep Love
  • Grafika obiektu: Kultura i neuronaukaaudio
    Kultura i neuronauka
    Joanna Zajączkowska. Pacjent w procesie – Aktywna Rehabilitacja